Mikor az ember a tv elé kerül néha sikerül elkapnia egy-két olyan reklámot is ami hatást gyakorol reá. Belőlem legutóbb az új Soproni reklámnak sikerült érzéseket kiváltani, azon meg teljesen fölösleges lamentálni, hogy egy sört reklámoznak vele, és az előző reklám is ugye egy kanadai koppintás. Ezek után jutott eszembe, hogy van nekünk egy olyan szervezetünk, hogy Magyar Turizmus Zrt. Dereng még pár éve a jó öreg Tony Curtis egy kávé mellett csábította hazánkba a derék amerikai állampolgárokat akinek legendásan nagy a tudásuk Európáról. :) Persze a videók nem hasonlíthatóak össze, mivel a sörös reklám csak nekünk, magyaroknak mond valamit, már csak a nyelvezete miatt is, helyenként sziruposak,azonban ajánlom mind a két videót, éljen az országimázs.:) Sör ide, Tony Curtis oda, a Magyar Turizmus Zrt helyében importálnám ezeket a fiúkat, értik a szakmát és olcsóbbak is no.
Utolsó kommentek